Ook dit jaar was het Pinnen, ja graag-team weer actief tijdens de Nijmeegse Vierdaagse. Samen met de Stichting Vierdaagsefeesten zijn verschillende initiatieven uitgerold om contactloos betalen te stimuleren.

Zo werd contactloos betalen volop gepromoot in de communicatie naar bezoekers via flyers, via (social) media en zichtbaar gemaakt in de stad Nijmegen. Tijdens de Vierdaagsefeesten was een speciaal Pinnen, ja graag-team op de been om contactloos betalen te promoten, voorlichting te geven en ze hadden ook nog een leuke verrassing bij zich in de vorm van blikjes lipbalsem. En die kwamen met het warme weer heel mooi van pas voor zowel de bezoekers als de wandelaars.

 

Daarnaast is breed ingezet op de ondernemers met een aantal speciale acties. Al ruim voor de Vierdaagsefeesten van start gingen zijn  ondernemers uitgebreid geïnformeerd over contactloos betalen. SEPAY deed in samenwerking met Stichting Vierdaagsefeesten een mooie aanbieding voor de huur van (extra) terminals. En ondernemers hebben PoS-materiaal ontvangen om contactloos betalen extra onder de aandacht te brengen in hun horecagelegenheid of winkel. Ondernemers die hier actief mee aan de slag zijn gegaan of een creatieve invulling hadden bedacht maakten kans om tijdens de Vierdaagse in de prijzen te vallen. Het Pinnen, ja graag-promoteam is in de stad actief geweest om ondernemers van informatie te voorzien, extra PoS-materiaal aan te bieden en de prijswinnaars te kiezen. Met als resultaat vier blije ondernemers die een leuke bijdrage ontvingen voor de personeelspot.

 

Bookmark and Share