Week van de Veiligheid 2016

poster-wvdv-pinnenjagraag
Van 10 tot en met 16 oktober 2016 (week 41) is het de Week van de Veiligheid. Tijdens deze week is er weer veel aandacht voor veiligheid voor ondernemers en hun personeel.

Meer over deze actie

Vierdaagsefeesten – actie zoen voor een ziek kind

bouwhekdoek betaal ook contactloos
Van 19 tot en met 22 juli 2016 vindt de 100ste Vierdaagse van Nijmegen plaats. Het weekend voorafgaand aan de Vierdaagse is het ook al groot feest in het centrum van Nijmegen. In totaal trekken de Vierdaagsefeesten zo’n 1,5 miljoen bezoekers (incl. 50.000 wandelaars). Iedereen is erbij gebaat dat er tijdens deze drukke dagen zo veilig, makkelijk en snel mogelijk betaald kan worden. Liefst contactloos dus.

Meer over deze actie

Oefenen met contactloos betalen

oefenen met contactloos-3
Contactloos betalen is nog relatief nieuw. Veel mensen moeten wennen aan deze nieuwe manier van betalen, en dat geldt zeker voor mensen met een visuele beperking. Daarom was het Pinnen, ja graag-team op 9, 10 en 11 april aanwezig op de ZieZo-beurs, de nationale oogbeurs over leven met minder zicht.

Meer over deze actie

Oliebollenactie

contactloos betalen oliebollen
Nederlanders betalen steeds vaker contactloos met hun betaalpas of mobiele telefoon. Sinds de uitrol van contactloos betalen begin 2014 groeide het aantal betalingen tot circa 5 miljoen (t/m november 2014).  Contactloos betalen is vooral handig bij lage bedragen (tot en met 25 euro), omdat er dan geen pincode nodig is.

Meer over deze actie

Week van de Veiligheid

Poster Week van de Veiligheid
Van 6 tot en met 12 oktober 2014 (week 41) vond de Week van de Veiligheid plaats. Bedoeld om extra aandacht te vragen voor het voorkomen van diefstallen en overvallen tijdens de donkere dagen.

Meer over deze actie

Pinnen, ja graag on tour 2014

Apeldoorn_6
Van half augustus tot half september heeft het Pinnen, ja graag-promotieteam verschillende horecagebieden aan gedaan om de campagne lokaal onder de aandacht te brengen. Het team heeft ondernemers geholpen bij het verwijderen van oude stickers en reclamebordjes (voorzien van oude slogans, logo’s, Chipknip, etc.) en het plaatsen van nieuw materiaal. Om de campagne ook onder de aandacht te brengen van het publiek zijn er allerlei leuke activiteiten georganiseerd.

Meer over deze actie.

Keihard voor 1 miljard

1-miljardste-pinbetaling-in-de-supermarkt-23-december-2014
Het aantal pintransacties in de supermarktbranche is de afgelopen jaren spectaculair gestegen: in negen jaar tijd maakt de branche een groei door van 441 miljoen (in 2004) naar 933 miljoen pintransacties (in 2012). Met de actie Keihard voor 1 miljard werden supermarktklanten in december 2013 opgeroepen te pinnen in de supermarkt om zo voor het eind van het jaar de 1 miljard pintransacties te halen. Met succes!

Meer over deze actie.

Zaterdag zonder contanten

zaterdag-zonder-contanten
Twintig burgemeesters in het land hebben van mei tot en met oktober 2013 beurtelings een week zonder contant geld betaald. De volgende stap was de Zaterdag zonder contanten. Zaterdag 12 oktober 2013 betaalden niet alleen de burgemeesters maar ook hun ambtenaren, B&W-collega’s en raadsleden uitsluitend met pin.

Meer over deze actie.

Burgemeestersactie

aftrap-pinnen-ja-graag
Vanaf de start van de campagne Pinnen, ja graag in mei 2013 tot en met de Week van de Veiligheid in oktober van dat jaar is iedere week een burgemeester uitgedaagd om een week lang alleen met de pinpas te betalen en geen gebruik te maken van contant geld.

Meer over deze actie.

Pinnen, ja graag on tour 2013

Apeldoorn- promotie efficient betalen.
In de zomer van 2013 zijn promotieteams het land in getrokken om ondernemers te helpen bij het verwijderen van oude stickers en het plaatsen van nieuw promotiemateriaal. Van week 28 tot en met 35 heeft de ‘Pinnen, ja graag’-tour elke week een ander winkelgebied aan gedaan, van Horst aan de Maas tot aan Dokkum en van Apeldoorn tot aan Hoofddorp.

Meer over deze actie.

Pinnende klanten krijgen meeneemkoek bij Dirk

pinnen-ja-graag-actie-dirk
In de week van 15 tot en met 21 juli 2013 kregen alle klanten die pinden bij een aantal vestigingen van de Dirk van den Broek-groep als beloning een lekkere Peijnenburg-koek. De koeken waren speciaal bestickerd met Pinnen, ja graag.

Actie met Primera

unknown
In alle Primerawinkels werd op woensdag 29 mei een actie gehouden om het pinnen te promoten. Wie die dag pinde bij Primera, kreeg een kraskaart waarmee men kans maakt op een Primera cadeaukaart t.w.v. € 10,-.